نرم افزار CRM

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در دنیای رقابتی امروز، بخش های خدمات مشتری و پشتیبانی مشتریان در خط مقدم موفقیت یک شرکت هستند. موفقیت مشتری به ترکیب و هماهنگی کارشناسان خدمات مشتری با بقیه شرکت بستگی دارد و دسترسی به داده های ارزشمند مشتری در فرآیند پشتیبانی مشتری ضروری است.

ویژگی های منحصربفرد و اختصاصی نرم افزار CRM به بهبود تجربه مشتری و وفاداری مشتریان کمک بسزایی می‌کند.

معرفی کاربرد های نرم افزار CRM برای شرکت ها و مشاغل خدماتی

دسترسی به پایگاه های دانش

سازمان‌ها می‌توانند خدمات مشتریان فوق العاده ای را با کمک پایگاه‌های دانش مرکزی ارائه دهند. و این پایگاه های دانش برای ارائه اطلاعات به روز و دقیق به مشتریان بسیار کمک کننده است و کار کارشناسان فروش و پشتیبانی را بسیار ساده تر میکند

اتوماسیون کار ها و بهره گیری از SLA (توافقنامه سطح خدمات) برای ارائه خدمات مشتریان

نرم افزار CRM سازمان ها را قادر می سازد تا اطلاعات مربوط به بازاریابی و فروش را اتوماسیون کنند. به طوری که هیچ فرصتی را برای بهبود SLA آنها از دست ندهید.

افزایش بهره وری کارشناسان و مدیران بازاریابی و فروش

نرم افزار سی آر ام مدیران و کارشناسان را قادر می سازد تا وضعیت تمام فعالیت های خدماتی را مشاهده کنند. همچنین کمک می کند تا بهره وری کارشناسان پشتیبانی را افزایش دهید. می توان با ارائه خدمات خوب به مشتریان، روابط بلندمدت با مشتریان را مدیریت کرد.

افزایش 50 درصدی رضایت مشتریان با نرم افزار CRM مشاغل خدماتی

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به شما کمک می کند تا رضایت مشتریان را افزایش دهید، و بازخورد مشتریان را جمع آوری کنید، پاسخ ها را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کنید تا بالاترین سطح رضایت مشتریان را ایجاد کنید. افزایش وفاداری مشتری؛ منجر به افزایش درآمد از نظر خدمات شما می شود.

یکپارچگی خدمات مشتریان با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان

نرم افزار CRM عملکردهای خدمات و پشتیبانی مشتری را به طور کلی یکپارچه می‌کند.یکپارچگی مراحل بازاریابی، فروش و پشتیبانی میتواند کار را برای کارشناسان ساده تر کند و جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان را فراهم میکند

چرا باید در مشاغل خدماتی از نرم افزار CRM استفاده کرد؟

تعامل پیشرفته با مشتری به مشتریان بازگشتی بیشتر منجر می شود. به عبارت دیگر، ما باید از فکر کردن به یک قیف یک طرفه اجتناب کنیم و بیشتر یک سفر دایره ای را تجسم کنیم، پس از تجربه خدمات عالی، مشتری آماده است تا خرید خود را از سر بگیرد.

گاهی اوقات ارتباط با یک تیم پشتیبانی می تواند ناامید کننده باشد شما باید مشکلتان را بار ها به افراد متفاوت توضیح دهید

با کمک یک سیستم CRM مناسب شرکت های خدماتی، می توانید به تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد مشتری مربوطه دسترسی داشته باشید و این به معنی ارائه خدمات مشتریان سریع تر و با کیفیت تر است.

"بنیاد شرکت شما همیشه به رضایت مشتری شما تمایل دارد"

شکی نیست که کیفیت خدمات مشتری ارائه شده برای بقا و حفظ مشتریان شما ضروری است. همچنین بعد از فروش محصولات راه دوم برای افزایش درآمد، ارائه خدمات پس از فروش، ضمانت محصول و تعمیرات است.

جهانی شدن سریع و ظهور بازارهای جدید جهش بزرگی را در صنعت خدمات به ارمغان آورده است. اکثر صنایعی که محصولاتی را با خدمات پس از فروش و گارانتی تولید می‌کنند یا به فروش می‌رسانند، به‌عنوان یک الزام اجباری در ردیف مدیریت خدمات مشتری هستند که نقش مهمی در رشد یک شرکت دارند.

معرفی چالش های عمده در صنعت خدمات

  • چگونه نارضایتی و شکایت مشتریان را مدیریت کنیم؟
  • چگونه قرارداد سطح سرویس (SLA) را مدیریت کنیم؟
  • آیا می‌توانیم درآمدها و هزینه‌های پشتیبانی و خدمات پس از فروش را حساب کنیم؟
  • چگونه می توان برنامه ریزی قبلی برای کارشناسان انجام داد؟
  • چگونه همه حساب ها را در یک مکان مدیریت کنیم؟
  • آیا امکان تعریف خدمات نگهداری پیشگیرانه (PM) به صورت خودکار وجود دارد؟

مزایای نرم افزار CRM دانا در صنایع و مشاغل خدماتی

نرم افزار CRM دانا، تاثیر قابل توجهی بر بهبود رضایت مشتریان و افزایش کیفیت خدمات شما دارد. شما به راحتی میتوانید اطلاعات مشتریان را در کسب و کار خودتون ردیابی کنید، نیازهای مشتری را پیش بینی کنید و ارتباط با مشتری را بهبود بخشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی